16 December

Nemen hejsan, Har precis kommit på att jag inte är gjord för att ha en blogg :P
För att jag inte har tid för datan..
Men tänker fortsätta skriva när jag hinner endå :) 
Idag är de onsdag och jag vaknade ungefär halv 7 Hemma hos min vän Christoffer.
Jag ville sova hos honom för igår såg jag en syn som jag sent kommer glömma..
Min granne som bor på bottenvåningen , Har dött..
Hon har bott här hela tiden och hon va så gullig! :( 
De började med att min bror Rikhard stog på gården med Robin, Sen skullejag gå ner med nycklar till min bror och då berättade dom att dom trodde hon hade avlidit. Jag blev helt tom,  Jag ville inte att de skulle va så .
jag va bestämd på att dom hade fel,  så jag gick till hennes fönster...
Tänkte bara kika in lit snabbt... Och då såg jag henne...  Ligga där på golvet.. :'( 
Fick panik och började skaka och visste inte vad jag skulle göra...
I min familj hade vi märkt att någonting konstigt hade börjat lukta i porten, Men ingen tänkte tanken på att hon kunde ha gått bort..
Jag kunde inte sova hemma för att jag fått reda på att lukten som va i porten va från henne..
Robin hade Ringt Polisen precis innan jag gick ut från första början, Han berättade om lukten o så och dom skulle skicka en bil.
När dom väl kom så Öppnade jag porten till dom två poliserna ,  dom gick in och va inte där inne så länge.
tror inte dom tyckte om lukten heller, Sen sa Robin att hennes sovrumsfönster låg bredvid balkongen.
Så poliserna kikade in och såg henne.. Dom testade knacka men ingenting hände.
Och då hörde vi polisen säga -:hon måste ha legat där länge.. och så gjorde hon en bekymrad miin :/
De va inge kul..
Men idag när jag gick hem vid 7 för ville inte stanna hos Coffe när han va på praktik :P 
Så va jag hemma i ungefär en 30-50 minuter sen promenerade jag och mamma till maxi och handlade lite.
Jag tog med en sån där pansionärskärra!  Den va skit cool ju hehe mamma fick den av mormor.
De va mycke lättare att handla med den då slapp man bära :P
Och i Måndags så jorde jag och coffe slut.
De va pga mig för mina känslor hade svalnat :/
Kunde inte göra så mycke, vill ju inte förlora honom helt heller..
Men de va så de blev, vi kom jätte bra överebns o så och tummen upp för de!  
Men nu ska vi se hur han och jag fungerar som vänner och jag hoppas att de blir så bra de bara går ! :)  
 Och härom dagen så fick jag VG på ett prov ! :)  Stolt !! :D
 Brukar bara få IG Eller G :P  men men ;P
Och idag ska jag bara ta de lungt o så..  Finns inte så mycke att göra.
Så ska va en soffpotatis om de inte hittas på någon med polarna <3
Ha de bäst o köp en häst :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0