17 December

Bror<3<-- min bror

      Hejsan (:

Idag vaknade jag av janis och haralds röster när dom hälsade på min mamma..
Jag vaknade typ vid halv 7 och idag börjar jag 12 !!! 
Ingen sovmorgon till mig inte :/
Men men..  Vad ska jag göra hehe :P 
Idag är de jävligt mycket snö ute och de blåser jätte mycket.
Kollade på internet och dom flesta bussarna e ju inställda pga halka.
Synd om dom som ska åka buss :/  Fast en bra grej med de är att man kan vara ledig istället hehe! :D
Just nu väntar jag på Denise, Hon skulle till morberg en snabbis och snacka med hennes mamma och sen åka hit till mig :)  Och hon ska berätta någonting till mig :O   Nyfiken strut :P
Och min bror skiter i skolan idag också bara för att följa med nisfisken jani på hans mönstring .
Hans liv men endå :P  Kastar bort skolan bara sådär..
Så gjorde jag i 8an och 9an och de ångrar jag !! 
Funderar på att mula någon idag ^^
Har inte gjort de i år juh hehe .
Måste välja något offer först (A)
Tar nog någon i min klass hehe  .
Och denise blir tvungen att följa med hon har ingen talan ;P <3
Haha men jag ska försöka fixa mig och sen gå till skolan med denise :)
Jag ska ha så roligt som möjligt !  + att de är avslutning imorgon Sen är de jullov :D:D  Wohoooo !

Hej då ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0