21 December

Jaag
HejHej! :)

konstig o kall dag de har varit idag för mig, 
Hoppas fan att resten av dagen blir fett bra ! :) 
gick upp halv 5 för att jag skulle ta halv 6 bussen och sen tåg till tumba o möta pappa..
Skulle följa med honom till sjukhuset för han ska opereras :/ 
Och sen när jag stog där i tumba och messade honom..
Så skrev han att han går med sin tjej -.-  
o så fick jag åka hem.. 
Och tåget stannade mellan östertälje och södertälje hamn.. den stog seriösst i mitten av de och bara stog där ett tag.
De va ganska mycke is o så vad södertälje centrum så den kunde inte åka :P 
Ku kul..
Och bara för de missade jag bussen.. så fick stå o vänta på bussen i en kvart trodde jag skulle dö. 
Men nu är jag hemma och har druckit kaffe o skriver och röker så är glad igen! :)
Stackars min mamma, Hon åkte till jobbet och väntade på sin jobbarkompis som inte kom.
Och såklart är de hon som har nycklarna.. så nu är mamma oxå påväg hemåt.

Morgonens låt :  Cascade-miracle <-- En hyfsat bra låt !! :)

 
Och igår avled Brittany Murphy!! :(  Hon blev bara 32 år..hon fick hjärtstillestånd :/
hon va en sjukt bra skådespelare ju.. :(  Vila i frid <3

Mitt stjärntecken ! ;P

Vågen

Vecka 52 (21 december - 27 december)
KÄRLEK Nu kan du nog räkna med att bli bjuden på en invigning eller en fest. Det verkar bra för dig och du kan knyta nya fina kontakter. Folk dras till dig nu som av en magnet. ARBETE/HÄLSA Det kan vara genom ditt arbete som du nu kommer att göra ett lyckat köp. Du har den rätta idén och frisk bör du vara. Dessutom så skapar du en fin atmosfär runt om dig. EKONOMI Jag vet inte hur du har råd med allt du köper dig, men ekonomin tycks gå väl ihop. Det kan ju vara så att du hör till vinnarnas skara och då är det ju förklaringen

Låter väl bra hehe.

Och fy helvete för försäkringskassan!
läser expressen.. Och en man som hette arne han blev bara 62 år.
Han hade epilepsi och kärlkramp och endå fick han inte sjukersättning.
försäkringskassan påstod att han va för frisk för de..
Han dog i Söndags.. :(  Vila i frid Arne karlsson <3


Läs mer om de på :  http://www.expressen.se/ekonomi/1.1820551/arne-62-ansags-vara-frisk-dog




Har funderat rätt mycke idag på meningen med livet.
De e många av mina vänner som har frågat mig -:  Vad är meningen med livet ?
Men då svarar jag bara du hittar den nog med tiden ska du se.
Tror att de är så de går till, man får leta efter sin egen mening i livet.
Men hur vet man att man har gjort de ?
de e funderingar som jag aldrig kommer fram till något bra svar på.
Men nöjer mig med de iallafall hehe.
Och för några veckor sen såg jag 2012 på bio,
Började fundera på de oxå.
Dom tänkte "dödsdömma" alla människor som inte "va" någonting.
dom hade byggt 5 stycken rymdskepp typ som dom skulle va i när jorden rasade samman.
Och presidenten,picasso och sånna människor kunde ju bara gå på.
De kostade en miljon eller va de va för att få biljetter .
De va fittigt..
Men sen fick alla människor gå på endå som tur va annars hade de vart en kass film ! 
Men tänk om de blev så här i världen ? 
Jag tror seriösst att världen kommer gå under om ca 10 år om vi fortsätter som vi gör.
Forskare har ju kommit fram till att avgaser förorenar o så , Varför Fortsätter dom göra bilar o shit då ?! 
Svårt och ändra på de.. 
De e bara sluta sälja bensin o skit och göra om alla bilar till  el bilar.
Visst folk skulle klaga på de som fan men de är lixom bara att gilla läget ! 
Blir trött på de..  alla människor som bara vill ha de bekvämt för sig -.- 
Min mamma har ingen bil vi är "kommunal-människor" hehe lite bättre de tycker jag :P 
Undra om sverige skulle ha någon plan vad man skulle göra om de visade sig till exempel att världen skulle gå under om 2 år. 
inte skulle dom börja bygga några " rymdskepp"  som va i filmen precis :P 
Skulle inte förvåna mig om dom klagade på att de kostade för mycke eller nått liknande.
De e sjukt.. 


Men nu orkar jag inte skriva något mer :)  
ska lyssna på musik och prata med mamma för hon kom hem precis :)
Kram kram <3 





Mamma<3
Mamma:)


Hej igen !
Fortsätter skriva lite mer idag :)
Klockan är  22.01 och jag saknar coffe otroligt mycke och vet inte vad jag ska göra!!
Så försöker skriva lite om vad jag har gjort idag så jag kommer på andra tankar :) 
för kan inte träffa honom idag :/
 
Idag har jag varit på maxi med min underbara bror och söta Denise såklart,
 jag handlade lite hem.
Och såklart så va jag tvungen att köpa choklad :O Twihi (A) 
Men iallfall.
 Sen när vi skulle gå av bussen jag och min bror ,
så stannade denise kvar på bussen för hon skulle vidare till stan.
Efter att jag sen hade varit inne ett tag och tagit de lungt så gjorde jag mat med mamma ! :)
de blev ingen svår maträtt haha de vart köttbullar och potatismos .
Men men Tycker om Så kallad " svennemat" . :P
Sen efter maten blev de att ta de lungt igen ! 
Sen efter ca 2 timmar så kom min underbara moster och hämtade mig,mamma och smulan.
Och som vanligt protesterade smulan när jag skulle sätta in henne i hennes "låda" .
Men tillslit fick jag in henne i den ;P
och alltid när man åker bil med henne jamar hon hela vägen tills man e framme hehe .
Och till er som inte förstog så är smulan min gulliga katt som jag har haft i ungefär 7 år :)
Men iallafall,  När vi kom fram så ställde jag ner "lådan"  på golvet och min mosters katt hampus sprang fram till den.
Dom kände igen varann iallafall de såg man.
Och hampus e värsta stalkern jue :P
Han följer efter smulan vart hon än går hehe,  Fast de är ganska gulligt endå :) 
Puss på dom små sötsakerna<3
Sen har jag väl bara varit här inne o kollat lite på tv och nu sitter jag vid datan.
moster e på jobbet och mamma sover hon ska upp typ 6 o jobba :P  kul Or not ;P
Själv får man SOVMORGON   och kan sova hur länge jag vill!
Om jag inte ska passa någon tidig buss till mitt kära södertälje <3
Men de får vi se :P 
Men nu ska jag tvätta bort mitt smink osv.
Kjaam ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0