25 December

De här är en gammal bild på mig dårå. :)    Hade precis klippt mig där kommer jag ihåg hehe


Nemen hejsan på er :D

Där ser ni en gammal bild på mig hehe :P 

Idag ska jag åka hem ! :)
De va roligt igår ju trodde inte de skulle bli de, Vet inte varför.
Men den saken jag blev gladast över är min kamera!! :D
och så fick jag ett par jätte mycig pysiga strumpor :)  Röda ofc ;P 
o lite annat :D <3 Är helt klart nöjd.
Mest över sällskapet också ^
ni skulle sett min brors miin när han öppnade julklapparna från våran moster :)
han blev överlycklig!
hehe, Han älskar musik o så.
O han fick en ny cdspelare för hans e sönder, hörlurar och högtalare och en massa annat skojj :D 
De va den bästa julklappen att få se hionom så lycklig :)
Men de va tråkigt när han åkte hem :(  <3
men men tummen upp för dagen igår ! :)
De va skojjigt o mysigt :)
Men idag ska jag försöka va med min bror lite när jag kommer hem och så ska han få visa sina grejor lite.
måste höra om ljudet e bra :D  Sen blire fest!  Nej jag skojja ;P 
Idag e jag lite trött men hoppas på att bli pigg så jag klarar dagen hehe :)
Älskar mina underbara kusiner,min bror,moster och mamma<3
Vill bara krama ihjäl dom !! hehe  har ingen aning om vad de är med mig är bara lite kramgo idag :)
Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer förutom att jag ska äta frukost nu med min kusin och sen fixa mig och röra mig hemåt ! :)
Kram på er alla och ha en mysig helg !! :D<3



Hejsan alla roliga människor :P
Nu har jag kommit hem till underbara södertälje igen !
Tjolahoppsan hej ha en bra helg :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0