3 December

.


Hejsan :)  
Nu har de blivit December och kallt :O
Men de e mysigt om man sitter inne i värmen (A)
Igår va jag ledig! :)
Och dagen innan sjukskriven :P
Så de e skönt :D
Och gick inte till skolan idag heller :P
Vaknade samtidigt som coffe för han skulle till jobbet så vi tog en cigg tillsammans iallafall Hehe .
Sen åkte han.  Och nu sitter jag här 20 över 7 på morgonen och skriver lite hehe :)
Och igår va jag med Denise och Dg på stan föresten :)
De va as kul,  saknar tiderna när de va vi tre :)
vi gick runt lite sen käkade på nancy's .
Sen skulle Denise dra hem , hon skulle få sjus hem av Pis.
Sen drog jag och Dg till Fantastico och handlade godis och sen gick vi till kyrkan och tände ljus.
Jag tände för morfar<3
Sen gick va mot 751an på köpmangatan för han skulle dra hemåt. sen sa sw att han han va på stan så ringde honom och då hade jag gått förbi dom :P  Haha  dom satt inne på taco baren :P
fast de va inte så god mat sa dom.  så ni vet om ni tänkte käka där någongång :P
Sen va jag med Simon och Sw ett tag dåe,  Vi åkte till moraberg.
Och idag gjorde jag inte så mycke när jag inte va i skolan..
Städade en massa hemma hehe :P  Mamma bev glad iallafall.
Sen åkte jag till stan och skulle möta Denise, och så va Anna och Pernilla där med Denise :P 
Och vi gjorde typ ingenting hehe, Vi drog från Anna och Pernilla efter typ en halvtimme och då gick vi till texas^^
Och sen Gick vi och käkade på pasta huset -.- xD  Haha va inte ens hungrig men åt endå för hon beställde åt mig ;P  Den jäveln :O <3
Och sen gick vi till centralen och stog där och pratade lite och så kom hennes tåg och så sa vihej då och jag gick till bussen ;P 
Sen gick jag av på Floravägen och gick till blombacka närlivs ;D 
Perra och Christoffer va där:D:D
Sen kom Timmy,Sw,Mackan och johanna..  (:
och aa.. vi gjorde inte så mycke vi stog där bara som vanligt :P
Haha sen dissade jag och coffe dom och gick till mig och hämtade min väska,
Sen drog vi till Coffe ;)  <3
Spank him!! ;)
Haha aa nu ligger jag här och skriver lite medans Han ligger och rättar mig för jag skriver fel hela tiden hahaha :P
Inte kul Läään :O
Men men.. Tänkte äta upp honom nu så ska sluta skriva :D
Ha de göttit ;D<3

Kommentarer
Postat av: duvetvem

Snygg

2010-01-14 @ 21:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0