12 November

Hejsan svejsan alla glada :)
Idag vaknade jag ungefär vid 11 ,
gick upp och drack te och åt frukost :)
Efter de upptäckte jag att min sista cigg va borta ,
Jag visste direkt att de va min bror som tagit den.
jag knackade på toaletten och så kom han ut efter en kvart ungefär och
sa att han hade somnat på toaletten haha!
Sen skrev jkag ett sms till sötaste <3
Och han kom hem till mig innan jag visste ordet av.
Och han gav mig några cigg :)
Sen spelade vi vändtia med min brors "porr kortlek från 80-talet " :P 
Och sen kom min älskade bästa syster yster :)
Och då spelade vi markoolio spelet ,
De ska skit kul!  speciellt när vi körde charader ! :)
Sen kom vi på en annan lek där man ska rita o hålla på hehe :)  Kul va de!<3
Sen stack älsklingen för han skulle basta med Grabbarna , sen drog denise för att hon skulle hinna med sitt tåg.
Och då lagade jag mat ungefär vid halv 7 , hade inte ätit nått sen morgonen hehe . 
Sen blev de teve en stund med mamma :)
Och sen skapade jag denna Blogg som jag sitter och skriver på just nu :P
Aa och sen ska jag väl fortsätta läsa min bok !
"När ingen annan ser "  heter boken, och han som har skrivit boken heter Duncan Fairhurst.
Den är värd att läsa .  Fast den är rätt hemsk :/  men men . 
Nu ska jag logga ut från denna sak och gå in på min bilddagbok :)  ♥ 
Kram på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0