13 November

Shulululu! :D
Vaknade precis av att jag höll på att hosta ihjäl mig.. 
Jätte kul :/
Är förskyld med världens jobbigaste hosta som vägrar gå över.
Va lite nere igår när jag kom på tanken att jag kommer förlora min närmaste vän..
Men men.. Alla gör sina egna beslut här i livet, till och med jag.
Började tänka på pappa nu oxå..
undra när fan han hör av sig -.-
Han lägger mer och mer tid på hans nya tjej och mindre till barnen,
De är inte så de ska vara. Tycker jag !
Och han brukar bli sur på att inte vi hör av oss alltså mig och min bror.
Men han är väl endå våran pappa ?
Han är den som e mest vuxen av oss eller ?
Han lämnade min familj -94 innan julen tror jag.
Jag Har inte ett endaste minne av honom när jag va liten..
Men jag har de med christer.
min mamma va tillsammans med christer ett tag.  och han va väl med i min uppväxt tills jag va
4 eller 5.  Han kommer jag ihåg..
De enda min farsa kan göra är att ringa och säga oj glömde höra av mig saknar dig min dotter, matjut hälsar hej då.. Typ :S     
Jag orkar inte med hans frånvaro längre..
Va utan honom i 11 år varför känns de så tungt nu utan honom i två veckor.
Jag förstår mig inte på de här..
så skiter i de för tillfället.
Nu är klockan  07.15 , Ska sjukskriva mig strax och sen ta en varm dusch :D
Med ansiktsmask!<3
Sen blir de fixa sig och sen åka till ICA MAXI och handla :) 
Sen träffa älsk Hoppas jag.


Skriven till sötaste:
Jag älskar dig baby, vad ska jag ta mig till om du lämnar mig här.
Skulle inte klara av livet utan dig, du betyder allt för mig.
Jag lovar dig söto jag kommer alltid att vara kär!
Dina ögon och ditt solklara leende kan jag inte leva utan.
Din kärlek du ger mig, Är mina andetag.
Din röst är min energi..
Och du är min styrka.
Du är den enda för mig.
Du är den jag alltid kommer vilja ha,
Det är dig jag har nu .
och så kommer de alltid att va,
Så kommer inte göra slut.
Du betyder så mycke,
Hoppas du förstår.
Att av tanken utan dig, river upp en massa sår.
Men jag älskar dig nu och föralltid.
Hoppas du känner desamma för mig <3 

Kommentarer
Postat av: älsklingen

de klart jag känner samma fast mer :)<3<3. pusss

2009-11-13 @ 11:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0