15 November

Hejsan! :)
Har haft en unberbar helg !
Har inte kunnat skriva någonting för fanns ingen el,
Va ute i killens mormor och morfars stuga hela helgen .
Va där med Coffe,Simon,Jonas och Lina .
Ska berätta lite vad vi gjorde i helgen :)

Fredag: De kom så plötsligt att vi skulle till stugan.
Vi satt hemma hos coffes o simons mormor och morfar och hade kul.
Och då va de nån som sa vi drar till stugan eller nått haha.
Sen blev de dricka upp groggen sen full fart hem och duscha och packa .
sen kom jonas,simon och coffe och plockade upp mig med bilen , och så började vi vår färd mot blacksta..
vår plan va att hämta Denise men de blev intesom vi hade hoppats på :(
vi åkte typ vilse och stannade vid några radhus ute i ingenstans typ.
så gick jonas och frågade en securitas vakt om han visste vägen men de gjorde han såklart inte.
Och soppan höll på att ta slut, (alla trodde att vi skulle få soppatorsk)
Och så va alla spända,irriterade och stressade.
De va ingen bra stämning i bilden hehe.
Men jag trivdes ibilden faktist :)
Jag satt utan skor,hade mjukisar och en skön tröja på mig och så satt jag hur bekvämt som helst :)
Efter en lång stund när vi väl kom fram till Denise så gick jag och jonas fram och knackade på dörren.
Denisevisste att vi skulle komma men hon sa inget till Pia för hon trodde att hon skulle få följa med oss för att vi åkt så långt. Men såklart så fick hon inte de. -.-
så jag lånade en kudde av Denise för att få de ännu skönare i bilen och så började vi våran färd tillbaka till södertälje och sen till stugan.
bilfärden hem va lite roligare, jonas skrek som en galning och va väldigt roande :)
och coffe somnade,men vaknade när vi va i södertälje igen hehe.
När vi kom fram till stugan så bärde vi in grejerna och simon började grilla korv för alla va rätt hungriga.
Och så kom sw dit!<3
Jag åt nästan två korvar sen mådde jag illa, och så fick jag nackspärr av bilresan :/  gjorde ont..
Sen så satt vi bara inne i de varma rummet med kaminen och pratade och umgicks :)
Sen när vi skulle sova så ville simon sova där uppe (Lovar de va svinkallt där!)
Men han sov inte där hela natten haha när v vaknade såg vi onom ligga på golvet på stoldynor eller vad man ska kalla de .




Lördag:
Jonas och Coffe skulle åka och handla mer mat o fylla på dunkarna med vatten och hämta Lina,
och då fick jag och Simon stanna kvar.
Dom tog lång tid på sig, så jag och Simon va rätt uttråkade,hungriga och flummiga. HAHA!
Vi va ute och hämtade fett mycke med ved två gånger, Men den sista gången vi hämtade så va de kolsvart så vi såg inte så mycket. så Simon fick lysa med sin mobil, och pinnarna va som gummi typ bara för att de regnade och då blev de helt geggigt ute -.-  men vi hade gummistövlar ialf :P  .
Vi satt inne i stugan sen och pratade om allt och ingenting hehe.
Och så garvade vi åt radion, dom sa : världen e liten och så skrattade vi åt att dom sa "Femhundratrettiotolv" :P
Och sen jiddrade vi om att de va kallt och varmt, de va skojj .
Och vi va så hungriga så vi nästan käkade upp allt korvbröd Tihi!
Sen när jag satt vid kaminen och satt in ved så hittade jag en skit mjuk pinne, och knäpp som jag e så fick jag ideen att mosa den :P och när jag väl hade gjort de så visade jag en bit av den till simon och då sa han att de såg ut som kykling !  De va så kul båda satt och såg jätte koncentrerade ut och kollade på " kyklingpinnen" :P
Sen kom Jonas,Coffe och Lina efter några timmar och coffe hade hämtat mat från sin farmor!!!!
Fet gott!  och de va kykling med ris och sallad! :D 
jag och Simon som hade suttit och drömt om kykling så de passade ju perfekt hehe .
efter maten blev de cigg för faaaan!  :)
Sen satt jag och käkade nötter med Lina :P
Och simon satt och kollade på green street hooligans, BTW väldigt bra film! se den om du inte redan gjort de :P
Och Coffe och Jonas satt inne i rummet vi sover i, Jonas va lite nere så Coffe pratade med honom.
Sen när dom va klara gick vi in :)
vi snackade lite sen ville alla ha godis och cola efterom sw inte kom med de hahah .
Så Jonas,Jag och Coffe åkte till ica maxi och handlade.
Och när vi stog vid godiset så sa jag att de va billigare på fantastico,  men jonas sa att hans favorit godis inte fanns där.   Och jag sa att de gjorde de xD 
Sen åkte vi till fantastico,  Och hans godis fanns inte där Haha :P  
Så vi köpte lite godis där sen ville Jonas tillbax till maxi.
Sen när vi va klara med handlandet så åkte vi tillbax till stugan!
Och Lina och Simon hade haft roligt under tiden vi va borta iallafall ;) Haha! 
Inget snusk asso :P  Eller? (6) 
Sen satt vi och åt oss lite tjocka på godis , och drack julmust :)
Och Coffe,Jonas och Lina dansade lite också hehe :P
Sexig mage Coffe hade;)  Haha!
sen åkte Jonas och Lina hem. :/ 
Sen va vi 3 bönder kvar haha.
Och senare på kvällen ungefär vid 00.00 så blev jag jätte flummig.'
va övertrött hehe , jag började prata om fiskar :P
Jag berättade om "snarkfiskar"  ,jag sa att min farsa hade sånna hemma men han va tvungen att lämna tillbax dom för att dom snarkade :P haha de va as kul tycker jag :D
Sen somnade jag nog hehe:P    


Söndag!: när vi vaknade så började vi med  att äta godis och jordnötsringar.haha
Sen va vi väldigt sega ett tag sen började jag fixa kaminen lite sen tog Coffe över :P
sen käkade vi lite frukost sen städade vi efter oss o så :) 
sen va vi väl kvar i stugan och latade oss till 5, och Denise tittade förbi vid 2 !! :D<33
Sen kom jonas och hämtade oss :) 
Sen åkte vi till ica maxi för Coffe skulle ta ut pengar, sen sjusade han hem mig sen Coffe och Simon.
Och Nu sitter jag här hemma hos älsklingen och skriver om helgen hehe ^^
Ska sluta skriva strax för han ser uttråkad ut :P 
Men men, De blev en väldigt mysig helg trots allt :)
haha jävlar , såg nu att jag har skrivit ordet (Sen) hela tiden :P hehe men sen nej jag skojja:P
Nu ska jag va social med sötaste :)
Puss hej :)
Ha de göttit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0