16 November

Nemen hejsan :)
Idag har de inte hänt så mycket men dagen har varit rätt okej :)
De började med att jag vaknade då hehe.
Gick upp och klädde på mig och fixade mig och så hade älsklingen vaknat<3
sen tog jag en cigg, och så vart de frukost.
Drack te och åt macka :D Gottit ;)
Sen efter en liten stund drog vi till plugget, 
där mötte vi sw och erik.
Tog en cigg med dom sen gick coffe och sw bort en bit och pratade så jag stog och snackade med erik (:
sen gick erik in på lektion så gick jag till dom två murvlarna .
Vi pratade rätt mycke om grejer som har hänt och de kändes skönt.
Och så gick vi in i skolan och satte oss där sen skulle coffe på lektion så va de bara jag och sw kvar hehe.
Sen så kom min underbara bästa vän Denise, de vart lite konstigt då men vi fortsatte på lektion och lämnade sw med coffe som precis kommit ut.
sen gick vi till Atef och fick nya schemat för vi hade bytt grupper tydligen -.- 
Fast vi e i bästa gruppen Hehe :D så tummen upp för de.
Sen hade vi svenska, de gick bra gjorde uppgiften på typ 4 minuter för den va as lätt :P
Sen visade maria en bild på någon jag inte visste vem de va , hon frågade alla.
Men iallafall fan, bara för de kommer jag inte ihåg vad snubben hette!! :P
Men iallafall, Efter svenskan så slutade vi aa jag vet långa dagar :P
Och endå kan jag inte sköta mig :(
vi drog till bibloteket för jag va tvungen att lämna min bok som jag inte hann börja läsa :P 
Den hette typ sjutton eller nått, skriven av "per nilsson" eller vad de va.
Och då kom christoffer också,  och vi satt i bibloteket i typ 30-50 minuter ,
jag skrev en dikt och dom satt och läste haha .
Sen gick vi ut och rökte , och vi skrattade hela tiden . 
Har inte skrattat så mycke på evigheter kändes de som hehe :)
Men kul vare !:D 
sen efter att vi hade stått och garvat åt allt mellan himel och jord så drog coffe på lektion och jag och denise drog hem till mig och åt ^^
Vi åt chilikonkarne , De va jätte gottit!  mamma hade gjort ;)
Sen satt vi och flummade lite till sen gick vi ut och väntade på christoffer.
Denise snackade på ett speciellt sett :P  Haha de va kuligt .
Sen kom coffeoch han frågade vad vi hade gjort under dagen.
Och Denise svarade :  vi har ätit,de va ris de va bönor de va köttfärs de blev sås på ris !.
och då frågade coffe : va de chilikonkarne?
Denise svarade : NEJ!, de va ris de va bönor de va köttfärs de blev sås på ris!
Hahah De va lite flummigt .
Har varit en skrattande dag idag hehe !  Men ett gott skratt förlänger livet eller ?
Men men.. Nu ligger jag här i älsklingens säng och skriver och lyssnar på :Kymani marley-Warriors !
Den e as bra ! :)
nu blir väl resten av kvällen massa mys pys! :) 
Puss på skinkan  o ha de bra hehe ^^ <3
Jävla hallonsnoppar :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0