19 November

Hejsaan hejsan! :)
Har inte hunnit skrivit hehe.
Men de hoppas vi att de blir ändring på :P
Men men.. idag har de inte hänt så mycke,
Jag vaknade Sen klädde på mig och gick till coffe typ hehe :P 
Sen kom han ut med en kaffe kopp, och vi gick till skolan:P 
När vi kom dit träffade vi Denise,Simon,Mackan och Sw och dom hade precis tagit svin sprutan :P
Sen efter en kvart typ hämtade jag pappret och fyllde i den och tog den jag med :P 
De kändes inte ens! hehe, och hon som tog sprutan sa att man skulle sitta ner i en kvart...
Och såklart så gjorde inte jag de :P
Och nu känns de som att jag har en "spagettiarm"  Och har ont i armen :/ 
Men de går väl över så småning om hehe :P
Vill ju inte gå runt och smitta andra om jag skulle få svininfluensan :O
Sen så käkade vi, fast de va Äcklig mat.. som vanligt :P  haha
Sen gick vi ut och rökte sen så drog Sw,Min bror och Simon hem till harald tror jag..
Och vi drog in i skolan Och satte oss i bibloteket :P 
Sen drog coffe för han hade lektion..
Så va de bara jag och min älskade bästa vän Denise kvar.
Vi satt där ett tag sen gick vi in i skolan och satte oss i soffan framför teven..
Sen när vi skulle gå på våran första lektion som började 12.50 (trodde vi)
Så gick vi in i mattesalen och sa har inte vi lektion ?
Och läraren ba: nej vi hade de för en timme sen..
Haha och va hade kollat fel på schemat!
Men vi fick ingen frånvaro för matte läraren svimmade av sprutan så hon ställde in lektionen :P  hehe
tur i oturen xD
Sen tog jag och "Vanish"  bussen ner till stan och promenerade runt där lite.
Vi satte oss vid maren och tyckte synd om en fiskmås! 
Den hade brutit ena benet och den kunde inte stödja sig på den :(  Fett synd jue :(
Aja sen mötte vi min baba inne i luna huset..
Sen promenerade vi tillbax till skolan igen hehe :P
Denise höll på att dö i alla backarna XD 
och denise tog bussen ner till stan igen och träffade Dg.
Medans jag va på utvecklingsamtal :P 
Och atef klagade på mitt skolk :/
Försöker ju sköta mig Haha, måste ha 100% närvaro i två veckor annars får jag inga pengar! :O
Och imorgon ska vi på gymnasiemässa!! :D:D  
Ksnake kommer på något som jag vill börja på :P
Kan inte bestämma mig, men hoppas att jag får några ideer :)
Och sen fyller coffes mamma år idag !  Grattis på henne :)<33
Och sen efter utvecklingsamtalet gick jag hem och käkade lite sen gick jag ut med coffe :) 
Och nu sitter jag här hos coffe och skriver lite  :P
Och nu ska jag dra :P
Ska göra nått , Heeeeeej då :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0