28 November

Tjena :)

Har inte skrivit på ett tag nu är att jag inte har orkat sitta vad datorn hehe !  :)
Nyss skrev jag en hel del och sen råkade jag trycka bort allt!!  :O
Gissa om de va irriterande haha, och de sparades ju inte heller.
Så börjar om.
De har inte hänt så mycke under dom här dagarna som gått hehe.
Men igår så va jag på heron city med Denise och Mia!  Massa skojj<3
Vi kollade på 2012!!! Den va skit bra fast man fick ju rätt ont i röven när man satt där i två timmar och 40 minuter haha men de va värt de!
Filmen fick en att tänka till lite, och de va så synd om alla människor som först skulle bli dödsdömda! :@
Men men alla borde se den :) 
Sen sov underbaraste Denise hemma hos mig :)  <33
vi gjorde inte så mycke vå va så trötta och hade ont i benen så vi gick o la oss direkt typ :P
Och sen när jag vaknade så gjorde jag frukost på sängen till Henne ;)  Haha .
Sen tog vi bussen ner på centralen sen fick vi springa till tåget och åka en station och planen va att viskulle springa över till gnesta tåget , för att vi skulle till järna..
men såklart så kom de inga gnesta tåg förens 15.44  typ :P
Och vi orkade inte stå o vänta så vi åkte en station tillbaka till södertälje centrum och blev upp plockade av jonas och coffe, så åkte vi och käkade pizza "gabos"  :)
Hade aldrig ätit där men de va gott faktist ^^
Sen åkte vi till "lidl" o coffe sprang in och köpte cigg och halstabletter medans vi andra väntade i bilen.
Sen åkte vi o tankade, Sen åkte vi till blacksta ( i gnesta)  och lämnade hem Denise .
Och så åkte vi hem till jonas o va där i typ en kvart sen gick jag och coffe till maxi och handlade åt morsan sen kom jonas och sjusade oss hemåt.
Sen lämnade jag och coffe påsarna och så tänkte vi åka o bowla men bollhallen va tydligen stängd så han sjusade hem oss istället och nu sitter jag här hemma hos coffe på en lördag kväll och skriver min blogg och äter ballerinakex!  haha.
Imorgon blir de åka och hälsa på min söta mormor :)
Köpte blommor till henne på maxi idag oxå ^^  
Hoppas hon tycker onm dom hehe,  Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva så vi får se om jag hinner skriva mer imorgon  :)
Ha de bäst :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0