8 februari


underbar kärlek på bild<3


Hej alla glada små sprattlande och hyperaktiva små troll :D

Idag ringde klockan vid 6 , Ville innerst inne slänga den i väggen och somna om..
Men har man skola så har man Hah.
så jag och stoffer kämpade för att hålla oss vakna,
sen gick vi upp och han diskade o gjorde kaffe o jag fixade frukost sörrö :)
Och en cigg på de, Mätta o glada är vi nu då o han sitter framför teven o jag här.
Och de är så nu att stoffer bor hemma hos mig !
Är så glad över de.
Jag hoppas de går bra !
Men nu ska jag gå o fixa mig o så !
Är dålig på att skriva jag vet men de kommer mer hah^^
Ha en bra dag tjolahoppsan hej ! <3

Kommentarer
Postat av: älsklingen

älskar dig. nu får vi somna och vakna upp varje dag med varandra :). känns skit bra de här :). älskar dig<3<3

2010-02-08 @ 08:09:36
URL: http://drimer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0