8 Februari


Hejsan Igen dårå!

Klarade av en hel dag i skolan ! Stolt ;-D
nu har jag vart hemma hela dagen o inte gjort så mycket.
Käkade sen drog Stoffer till axa med resten av Boysen sen skulle han på möte .
Hoppas de går bra för dom på axa.
och nu sitter jag här,

har funderat över en sak idag .
De är de att ..
Om du fick två alternativ att välja på.. 

Få allting du alltid velat ha och att dina drömmar blir uppfyllda,
Eller att bara ha de som de är och bara leva av de man redan har .
Vad skulle du välja ?


Visst de skulle va skit skönt att få alla sina drömmar uppfyllda,
men vad kommer man drömma om då?
om allting blir uppfyllt?
Jag skulle inte klara mig utan att drömma om någonting,
De är en del av allas liv att drömma om någonting..
De kan vara en skit snygg mössa till en resa till yttre rymden.
alla har alltid en dröm, vad dom vill bli eller hur framtiden ska se ut eller något dom vill ha.
De finns en hel del.
Jag skulle aldrig vilja ha alla mina önskningar uppfyllda.
Kanske en..
och de är de med fattigdomen i alla länder..
önskar att dom hade mer och dom som har för mycket,mindre.
de önskar jag att de skulle ändras på helt.
alla är värda att må bra och ha mat i magen ..
Men men blir bara ledsen när jag skriver om sånt.
Men jag skulle valt att leva med det jag redan har.
Jag har klarat mig hittils så varför behöver jag mer än jag behöver?
Låter komplicerat ju .
Förvirrar säkert dom som läser men då är jag väl en sådan person hehe. 
 



Saknar min flummiga polly kompis ju! :/



Dagens låt : Eminem - Lose yourself
Dagens Film: blir scream senare när söt kommer
Dagens bästa: Saknar Polly!  
Dagens sämsta: att jag inte kommer på nått att skriva :-P   
Dagens kommentar: " Allting handlar inte om dig Denise ! " haha


Men men nu ska jag logga in på facebook o kolla lite,
Medans jag väntar på käraste .


Kraam Ha de göttit! ^^ <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: fan det är ju klart ;P

2010-02-08 @ 21:30:04
URL: http://babyinheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0