Godmorgon Sunshines !

Fredom writers! bra film

     Hellu ^^


Freedom writers är en film som alla bör se.
De är en av dom bästa filmerna jag sett helt ärligt .
Den handlar om ungdomar som inte tror på sig själva och tror att dom inte kan bli nått.
Sen kommer de en ny lärare som ändrar doms mening i livet.
Den e as bra !
Så ,  Kolla på den !

Just nu sitter jag och väntar på Denise , hon ska komma hit .
Igår snackade jag och denise för de hade vart lite spänt mellan oss.
Men nu är de lungt.
Jag svek henne två gånger på en dag och hörde inte av mig :(
Men men de ska inte hända igen :)
ska sluta lova saker ! De är mitt mål .

Var hos pappa den trettonde med Stoffer.
De va väl kul, Träffade lillebrorshan<3
Köpte blommor till marjut o pappa också..
Vi käkade tacos också ! Mums  
Men men jag hoppas allt löser sig och blir mycket bättre :)



Och nu kommer några bilder som jag vet att tjejer kommer uppskatta.
Bilder på snygga hunkar !

johnny depp!<3

vi börjar ju med Johnny Depp för han är min favorit skådespelare!
Så snygg är han också !  Favorit film med han är helt klart:
 pirates of the caribbean & Gilbert Grape !  <3



Chad michael murray<3
Och så klart super snygga Chad michael murray!
Och han är ju med i älskade one three hill .
en väldigt bra serie . Så kolla på de hehe 

Robert pattinson<3 
Och så får vi inte glömma Robert Pattinson som är med i twilight!
Har märkt att alla tjejer som ser de blir besatta av honom hehe. 
kanske är fär att filmen är underbar och han är ju en söt filur. 
Tummen upp för twilight !  
Orlando bloom<3
Och min andra favorit skådespelare är ju såklart Orlando bloom!
Han är extremt bra !        " Dreggel "
Brad Pitt<3
Brad Pitt !  ( Min mosters ögongodis )
Hehe hon älskar honom :)
Men de klart, han är en jätte bra skådespelare och han är ur gullig!
zac efron <3
Zac Efron .
Han är ju med i high school musical , Har inte sett den men har hört att den ska vara bra.
Gullig är han!

Och så klart sötnosen Christoffer Demir !
han är varken skådespelare eller kändis för er ,
men han är min kändis ^^ 
Sötnos!

Och Rabih Jaber som har blivit väldigt omtyckt efter att ha varit med i idol !
Denises Favorit hehe.  Denise-: han är jävligt söt !


och så Rikhard Vierikko En blyg liten sak som har ett stort hjärta av guld.
Älskar dig brorshaan :D <3
Jakob black
O så har vi ju Jakob Black  som också är med i twilight.
Super snygg eller hur? ;)

Johan Sperber Wallström en ur gullig kille som är min bästa vän <3

Och så har vi ju Rickard Lemon !
En glad liten filur som nämligen är singel!
Seså tjejer Satsa ;D Haha

Markus jansson !  En glad filur med världens knäppaste humor!


Så nu har jag satt in lite bilder på några snyggingar ;)




Ska fixa i ordning mig nu :)
Denise e här nu hehe .

        Heeeej då ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0