Godnatt!


                        (Gammal bild från somras )

                                    Godkväll !  

Idag blev man väckt med frukost på sängen vid klockan 8 .
Va inte så hungrig direkt när jag vaknade men kaffe och frukt va gött !
Enligt mitt schema så började jag 11.50 ,
och jag gick efter schemat..
Sen ungefär vid halv 11 så ringde Atef (läraren) mig och sa att jag började halv 9 !
Och att jag hade Nationella prov i svenska -.- 
Jag stressade till skolan och gjorde provet på cirka en timme.
Och maria (svenska-läraren)  tvingade i mig godis under tiden jag gjorde provet haha!
Jag behövde tydligen socker enligt henne .
Kul kul.. Men jag tror jag klarade de faktist ,
fast jag kom 2 och en halv timme sent.
Efter provet så stog Denise,Nauras och Stoffer utanför klassrummet .
Vet inte varför dom stog väl och spanade in mig när jag gjorde prov haha
Sen så drog vi ut och tog en cigg tillsammans :)
Stämningen va lite spänd mellan mig och Denise men får snacka med henne imorgon eller dagen därpå.
Hade mycket annat och tänka på idag .
Åhh imorgon är det fredaaag! :) 
Nej men längtar tills lördag jue.. 
Träffa min underbara lillebror som jag kanske träffar 4 gånger per halvår :-(
Men de ska bli skojj , Träffa farsan och marjut..
Ville till stugan imorgon med sötaste stoffer men vi får väl se om de blir av. 
Ska ju vara hos daddy klockan 2.. 
och är man i stugan så är de skönast att sova ut :-P 
men vi får väl se vad morgondagen bjuder på !




Nu ska jag glo film sen slagga, sov så gott ^^






Dagens låt : Simple plan-Perfect
Dagens Film: snart blir de scream!
Dagens bästa: Hann göra provet   
Dagens sämsta: stämingen mellan mig och denise   
Dagens kommentar: No coments!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0