Trött !



Godmorgon  :)


Fan är skit seg ju,  Gick upp klockan 6..
Och nu har jag bestämt mig att inte gå till skolan för mår inte så bra..
Har mycket att tänka på sörrö..
men de kommer bli bättre i slutet av veckan när jag får allt bekräftat..
Och söta stoffer ligger och sover fortfarande jue..
Ska väcka honom snart (A) hihi
Åhhh.. min läpp piercing gick sönder härom dagen :( 
skulle skruva loss den så gick den sönder Haha? 
B-kvalite kanske .
Så är utan piercing nu tills på Fredag.. 
Måste försöka sluta svälja mina piercingar :P 
Nej men gjorde de förut haha fast de va tungpiercingarna :P 
Och igår städade jag,stoffer och Denise min brors rum ! 
Han har inte mått så bra så han orkar aldrig städa jue. 
Så nu äre snyggt o fräshigt! :) 
hoppas på att han håller de rent :D 
men a vet inte riktigt vad jag ska skriva så..

Ha en bra dag :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0