1 Januari 2010 !

Rummet ^^
Min mysiga vägg, Med Lp skivor på ^^ xD 




Hejsan ! :)
Idag är de 2010 för fean :D
Är lite bakis men de kunde vart värre haha :)
Igår va de lite röj :)
De va fest hos jonas och de va rätt okej i början,
Men sen en halv timme innan tolv slaget så blev de lite tjaffs mellan några så då vart de lite tråkigt.
men men..
Och söta Simon räddade min kväll haha :)
Va nykter för ville ha lite koll o så.
Och sen tänkte jag dra hem vid halv 11 men då sa simon här drick en grogg.
haha Pga den groggen stannade jag kvar :P
Drack några stycken :P 
De va roligt ^^
Sen helt plötsligt va vi ute o jag låg  på marken med en Vanessa över mig haha.
Konstigt förstår inte hur jag hamnade på backen :P 
sen va de lite mer tjaffs o blaa blaa blaa tråkigt de va med tjaffs !
Men de vart roligt sen endå ! ^^
och när jag,coffe och simon skulle dra hem till Rickard, så sa vi nog hej då till alla andra minst 10 gånger innan vi gick :P  Haha de va roligt :P
Och Emma fick tydligen min nyårspuss haha Skumt.. Kom på de när jag vaknade och tänkte på dagen innan ;P
Sen va vi hemma hos Rickard igår och tog de Lungt.
Vi gick och la oss ungefär vid 5 och såklart ska jag vakna vid halv elva..
Så är lite små trött hehe.
Men blev piggare efter dushen hehe :)
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer men aa..
Ha de så bra gott folk :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0