12 Januari

<3


Nemen Hejsan ! ^^

Idag hände de något stort, Och det är nämligen att Rickard Och Christoffer har skaffat sig varsin blogg!
Och bara för det så får dom den äran att stå för bilden (se åvan).
Spana in deras bloggar på: www.Drimer.blogg.se  &  www.Knoxzer.se  ! 
Kommentera lite och peppa dom att skriva ;)

Och Rickard och Stoffer, ni måste fortsätta skriva !  Go for it "Girls" ;D haha
Spank You ;) 
 




<3

Och idag sov jag över hos Stoffer Jag bad honom ställa klockan på sju så jag slapp stressa.
och såklart hörde han inte ens klockan haha.
Jag vaknade av klockan halv åtta och fick självklart panik..
Och började stressa.
Då trodde jag att jag började tio över nio men hade fel ( men visste inte de då) .
Sen när jag stressat mig färdig gick jag till skolan med stoffer och sa hej då till honom och träffade min bästa Vän Denise . ( och hon berättade att vi började tio över tio)
Och i skolan hände det inte så mycket, Gick på svenskan och matten men struntade i engelskan och idrotten för jag mådde inge vidare.
När jag kom hem gjorde jag mig ett litet mellanmål och slog på
Cable guy!
Älskar den filmen för Jim Carrey passar mer än perfekt i den rollen.
 han e överdriven men endå bäst hehe :)
Efter filmen så tog jag det lungt ett tag till sen började jag laga mat,
jag lagade pasta och fiskpinnar till min bror men pasta och köttfärsås till mig mohah :) 
mamma va nyvaken så hon ville inte äta.
så gjorde kaffe till henne. :)
När jag dukade fram ställde jag fram knäckebröd också för blev sugen på de.
Och när jag och min bror väl satt och åt så fick han en skum id'e (som vanligt)  ,
Och de va att rosta knäckebröd.
Och vad tror ni hände ? 
Jo brödrosten började brinna , jag fick panik ,min bror stog och visste inte vad han skulle göra.
Jag ba ta vattenkannan!! Haha .
Sen hällde jag vatten och sen fick min kära bror torka upp vattnet som hamnade över golvet.
de är väldigt roligt när man tänker på de efteråt haha.
Men de gick bra fast nackdelen va att de luktade brandrök och att jag förlorade min älskade brödrost!,
Resten va bara roligt haha.

Btw, jag kanske ska sova hos stoffer idag:):)<3


Men men.  nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva så aa.
Ha de så bra gott folk :)



Dagens låt : Taio Cruz - Break Your Heart
Dagens Film: Cable guy
Dagens bästa: Denise pratade med Leon.
Dagens sämsta:förlorade brödrosten  
Dagens kommentar: spagettin e luriga.
 

Kommentarer
Postat av: drimer

haha lyckat där med brödrosten :). du och din bror kan vara lika ibland :). inget illa menat haha men men.

2010-01-12 @ 18:32:04
URL: http://drimer.blogg.se/
Postat av: HIHA Rickard

Jadu de va något stort de va? ;) Jag håller mig faktiskt ganska så aktiv på min blogg >.< Pinsamt ju -.-

2010-01-13 @ 20:17:26
URL: http://knoxzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0