13 Januari

<3


                        Hejsan Hejsan :)


Idag så vaknade jag vid cirka elva tolv skulle jag tro,
Vet inte säkert för kollade inte på klockan hehe.
Och som ni nog vet sov jag hos Stoffer.
När vi vaknade tog vi en cigg, 
sen efter ett tag så hämtade han Kaffe och Macka till mig och han själv.
Plus så fick jag en glass ;D
Haha älskar glass men de e godare på sommaren :P
nog med de haha.
Jag har inte gjort så mycket idag,
förutom att gått hem från Stoffer sen har jag skrivit lite o tvättat och tagit de lungt.

Skolan började ju igår och idag så va jag ledig, Skit skönt! :)
Imorgon börjar jag tio i tolv de e också väldigt lyxigt. 
mitt schema är inte så jobbigt och jag som klagar haha. 
Och jag funderar på att skriva fyra dikter, till mina lärare asso.
Tänkte skriva något om dom och lite roliga rader och ge dom sen på avslutningen innan jag slutar där.
Har nog dom bästa lärarna.
Dom e inte direkt gamla den ena ser ut att vara nitton hehe,
Men de bästa är att dom har humor!
Är glad för att dom inte e stela o tråkiga,
 för då hade de inte vart roligt att gå i skolan överhuvudtaget hehe.
Så tummen upp för mina lärare :)
imorgon har jag bara en lektion också, och såklart är de mitt svaga ämne.. Matte.
Ska gå igenom lite saker från första kapitlet så jag klarar provet.
Hoppas de går bra :)
Jag ska ha åtminstone godkänt i matte.
men men jag klarar de nog bara jag går till skolan :)


Mamma<3

De mesta jag har gått och grubblat på idag e nog min mamma och kärleken.
De med min mamma är att jag verkligen ser upp till henne.
Visst vi har våra dåliga stunder men de är på grund av dom dåliga sakerna som för oss närmare.
jag säger inte att jag är glad över allt dåligt som hänt men ångar de inte.
Hon har varit så stark och inte gett upp.
Julen -94 lämnade pappa oss, jag eller min bror förstog inte de då för vi va bara 2 och 4 år.
Men när man blev äldre jämförde jag mig med mina vänners familjer.
Jag såg att de va någonting jag saknade.
Nästan alla hade en pappa som lärde dom cykla och spela fotboll eller liknande.
jag var inte så ledsen över de.
jag lärde mig cykla hos en kontakt familj när jag va 5 eller något.
Och mamma blev så ledsen hon som ville lära mig och cykla för hon lärde min bror det hehe . 
Visst jag hade as kul där men önskar att de va min pappa som lärde mig de istället.
men men vad ska man göra åt de som har hänt förutom att leva vidare?
Förstår bara inte att man skaffar en familj och sen  bara överger dom.
Förstår man inte hur mycket de förstör.
Visst okej om han flyttade för att de inte höll mellan pappa och mamma men att inte ha kontakt med mig och min bror e fittigt.
De e nog de jag inte kommer förlåta.. någonsin.
Men jag är glad över att jag hade mammas syster som "pappa".
Hon ställde upp för min mamma mer än någon annan gjort som jag sett.
Vi åkte till min moster under helgerna och över somrarna och ungicks med våra kusiner.
Hon hjälpte till med allt. 
Hon är också en väldigt stark person som jag ser upp till.
Tänker på min pappa varje gång jag lyssnar på Simple plan-Perfekt..
De är en av mina favorit låtar men men..
Men jag älskar min mamma,moster och bror mest av allt <3
Glad att jag har er vid min sida.




<3


Nu till kärleken..
Jag har funderat en massa massa massa så att mina tankar snubblar på varandra.
De är så att jag fortfarande inte vet vad jag vill.
Och jag tänker bara inte göra nått beslut innan jag har bestämt mig till något helt.
Men just nu är min magkänsla att hålla mig borta så litar på den.
Då brukar de bli bäst .
Saknar kärleken en hel del.
men just nu kanske de är bäst att inte ha något förhållande.
Ska nog satsa allt på skolgången och mig själv. 
Visst jag tycker om Stoffer en hel del men vänner fungerar kanske. 
Får hoppas på de. 
men när man haft en relation tillsammans blir vänskapen så knasig tycker jag iallafall. 
De finns alltid någonting speciellt då. 
Kan inte förklara vad men de e så hehe. 
Känner mig så elak när jag inte vill samma sak som honom.
 2 världar- Glömt Säga Tack
Visst jag tror att han är den rätta ibland men vill inte ha en förhållande riktigt än.
Och ber honom inte vänta.
Vill vara vänner fast stämningen finns där..
Visar de sig  att jag vill bli tillsammans med honom sen eller något när han gått vidare så skiter jag i de. 
De e så de får bli, de e så de e nu. 
Jag tänker bara lyssna på mig själv nu och inte påverkas av folk runt omkring o doms åsikter och  prat.  
Jag ska bara vara mig själv och lyssna till mig själv och mina tankar. 
jag tror jag har blivit en lite osäker person som inte alltid vet jag vill. 
jag gillar inte att ta svåra beslut men lär mig göra de. 
Man måste kunna  de för att klara vuxen livet. 
Jag och Stoffer har väldigt bra minnen ihop .
Och om man ska vara vänner behöver de inte bli ett helvete för de . 
Jag hoppas på de bästa och är beredd på de värsta. 
De kommer kännas svårt och konstigt men med tiden blir de lättare. 
Jag kan klara mig själv de vet jag. 
Men har inte gjort de på ett tag så känns nog konstigt i början. 
Men jag överlever! :) 
Nu låter jag jätte positiv tycker jag, iallafall mer än vanligt. 
Hoppas de håller då. 
Jag har ju all tid i världen på kärlek så varför ha så bråttom. 
Är bara 16 år gammal så har ett helt liv framför mig än. 
men jag ska klara de här. 
Jag kommer få mina bad moments ibland och tänker att jag ångrar mig de vet jag men  de är bäst så tror jag. 
Alltså att de blir såhär. 
Och så får man se vad som händer sen.
Jag vill inte stressa fram mina val o så. 
låter tiden komma med de istället. 
Jag och Stoffer kanske är menade för varandra senare eller inte alls? 
Vad vet jag, man får se ;D



                       Förlåt <3

   <3

http://www.youtube.com/watch?v=wVyggTKDcOE&feature=fvst






Dagens låt : Within Temptation - What have you done
Dagens Film: (pogram) Csi !
Dagens bästa: Va ledig ( :
Dagens sämsta: Vart irriterad över något. 
Dagens kommentar: Har ingen aning faktist :P







                           Ha de bäst :) <3                             




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0