14 Januari



                                 Hejsan igen !

Klockan e 9 nu och jag har ingen aning vad jag ska göra.
Kan inte tänka på något vet inte varför..
pratade lite med Stoffer idag oxå..
De gick bra tycker jag iallfall.
Men kan inte kalla han vän..
Vad ska man kalla honom :/  
Jag vet!! :D:D
Ska kalla honom lilla grisen :D 
Hahaha nej då jag skojar bara. 
Är på bra humör hjälp!  
Och idag när Denise  kom till mig på morgonen fick jag en sån här knäpp id'e som
vanligt..
Jag fick tanken att jag skulle testa hur många sugrör jag fick plats med i munnen ? !
Haha sjuk id'e.
Skulle va kul om jag räknade dom-.-
Men de va en hel del :P Har bild ffs!

Look--->  
man ser inte så bra men de e sugrör haha :P
Testa du med ? ;P  HAHA

Juste!
påvägen till skolan idag så tog jag Bilder med Denise!
look and like it ;) Yeaah thats right bitch!



Denise<3




Jag :)






" Jag kan inte ljuga för dig!  "





Ni fick bara se två bilder men de gör inget haha.
Jag tycker dom vart bra iallafall.
Men nog om de.
Idag hade vi en väldigt låååååång dag i skolan..
Alltså hela en 50 minuters lång lektion ,haha Inte så långt som ni trodde va ;)
Och efter den långa lektionen gick vi ut och rökte med Jonna sen kom Leon och hans polare Andre?
Tror han hette så.
Och efter ett tag drog vi till bussen för turtorduvorna skulle köpa ciggaretter på stan. 
Så vi drog dit.
Sen vandrade vi runt i affärer..
Sen drog till donken för Leon va hungrig:P (ps. Han e donken fjortis) (A)
Och dom skulle prata om lite grejor så jag gick ut o rökte och snackade i telefon och smsade så länge hehe.
Men efter ett tag blev de kallt och då gickl jag in och störde .  dum jag e ;P
Sen skulle Leon till ett möte och jag skulle ta bussen hem Och Denise vandrade till sitt tåg.
Kul kul..
När jag kom hem gjorde jag typ som vanligt...
Träffade coffe ett tag.. <3
Inte ett piss.. Eller jo tog de lungt !
Sen käkade jag lite mat ! Spagetti med köttfärssås! Mums  fillibabba ;D
Sen skrev jag lite o så..
Och nu sitter jag här och skriver om min dag haha.
Och nu ska jag logga ut Shaaaaao baba ! :D







Dagens låt: AMC - Jag kan inte ljuga för dig...
Dagens kommentar: "vill du ha en Box" 
Dagens bästa: Fick prata ut lite
Dagens sämsta: Nothing you whant to know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0