14 Januari

<3

                               Hejsan alla glada! :)



Jag Känner mig väldigt glad idag har ingen aning varför :)
Vaknade nog på rätt sida haha .
Idag så blir de att va i skolan, Har ju bara en lektion! happy happy happy day!
Sen hem eller kanske hitta på något med min kära Denise.
Klockan är 8 och Denise kommer om typ en halv timme-timme. :)
Måste skriva en till sikt också.
har skrivit en om mamma och en om Denise.
Ska lämna in de till svenska läraren :)
hahaha och dom kallar mig poeten :P  Väldigt roligt .
Och jag började tänka på en person idag,  han heter Fredrik Smith.
Har försökt Hitta honom på alla möjliga sätt men hittar honom inte . 
han och jag va tillsammans för många år sen. 
men skulle va kul o ta kontakt igen :) 
 men men. Har en magkänsla av att de kommer bli en bra dag idag :) 
De ska fan bli de ! haha ^^ 
Lyssnar på Simple plan-Your love is a lie. Den e fett bra!
Yes Box :)   
Nu ska jag publicera de här sen logga in på facebook! :)  
            

                   Kraaaam ha en bra dag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0