16 Januari



                                       Hejsan !

Idag vaknade jag med ett skutt, var jätte pigg när jag gick upp vid halv tio.
De e nog för att jag gick och la mig vid tio igår hehe.
Lyssnade på lugn mucik hela kvällen igår på min nya stereo som jag fick av min kusin vitamin!:)
Och jag smsade med en underbar person igår nästan hela kvällen .
Den personen betyder så mycket för mig..
Och hon ser saker jag inte insett förens igår.
Hon har alltid funnits där för mig, under hela mitt liv.
hon är en ljuspunkt i mitt liv, hon är en gudagåva!
Jag ser upp till henne.
Hon är så stark, och en sån underbar personlighet.
Och hon är en vacker kvinna..
Hon gör alla sagorna till verklighet.
För allting som vi gjort,
Och allting som vi sagt så är jag skyldig dig ett stort tack.
Allt du gett ,de går inte att prissätta.
Om inte du fanns i mitt liv hade jag nog gjort något jag ångrat.
Hon har alltid varit som en "pappa"  eller som min andra mamma.
Och jag skriver såklart om min underbara moster Ritva ! <3 
                         Jag Älskar Dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0