20 Januari ftw :D




                                      Hejsan :D



Har kollat på en massa filmer dom senaste två dagarna :P
Har kollat på :
 
Jurassic Park III
Snövit Och De Sju Dvärgarna
Lilla Djungelboken
The Haunted Mansion (Spökhuset)
X-Men
Pirates Of The Caribbean I *Dregel, JOHNNY DEPP!!!*
Rat Race
Freaky Friday
Men Of Honor - Kolla på den ! <3

Men Of Honor Och pirates of the caribbean va dom bästa såklart :)
Men of honor är så bäst, Cuba gooding är med i filmen och passar perfekt in i rollen.
Den handlar om tiden då dom vita hatade dom färgade.
De va så synd om  honom, Men han fortsatte att kämpa mot sin dröm och den uppfylldes ! :)
Bra film som alla bör se :)
Allt man vill kan man klara bara man kämpar och vägrar ge upp !

Hehe nog om filmer.
Igår åkte jag skridskor med Stoffer,Robin och Rickard.L ,
Sen kom Sw förbi och sen kom Erik också :)
De va masssa skojj men ont i fötterna fick man .. aj aj :P
Sen efter de så drog jag hem och tog en varm dusch för Stoffer slängde mig i en snö hög :P
( inte mys) ! Och robin försökte men lyckades inte ;) sämst du e !
Sen kom Stoffer hem till mig och så drog vi till Axa och fixade flaggor inför matchen på imorgon! :)
Sen va vi där till halv tio ungefär och så drog vi förbi maxi sen drog vi hemåt.
Sen efter typ tjugo minuter mötte jag stoffer igen och vi gick en lång promenad och pratade lite. :) <3
De gick bättre än jag trodde men min envishet och osäkerhet på mig själv stör mig väldigt mkt -.-
Men de blir bättre hoppas jag .
Jag kom hem vid halv ett igår så vi gick väldigt länge tycker jag :P
Och Stoffer har träningvärk haha !  De har inte jag ;)
Har bara jävligt ont i ryggen.. kändes som jag hade sendrag i ryggen nyss de gjorde jätte ont :(
Stackars mig :P 
hehe och är sjuk nu också :/
Har jätte ont i halsen och är öm i hela kroppen :(
Hoppas på att bli bättre imorgon så kanske jag kan gå på matchen !


Dagens låt: Lillen-Ett tillsammans
Dagens sämsta: är Sjuk :(
Dagens bästa:  kom på att jag inte drömde om gårdagen! :D - Jag är säker !  
Dagens Citat: Kämpa för de du vill ha !



hej då filurer ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0