21 Januari




                            Hejsan Gunnar !


Idag har jag inte gjort ett piss förutom att suttit framför den här plåtburken :P 
Vaknade vid 4 av att jag kallsvettades  (inte kul).. 
Sen vaknade jag av samma sak igen vid 9..
och hade kramp i min hand igår eller nått.. Kunde inte röra höger hand den va helt stel :S
Fett skumt.. Hade så förut också..
Och idag känns de inte som att jag har feber iallafall men jag kan inte svälja..
Inte ens vatten?! :(
Men men... Ska bli frisk :D
Eller måste bli de :O
Då kan jag va med Stoffer ;) haha
Och de e hockey idag :(
Och jag kan inte gå.. Fett ledsen jag blir ..
Hade sett fram emot den jue!! Fan att min bror smittade mig haha. "Hans Fel" (A)
Men nu ska jag hjälpa min kära äiti att laga mat vettu .
Puss hej leverpastej ! :D





<3

P.S.  SAKNAR STOFFER!!!





                                               Ha en bra dag :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0