22 Januari




                                          Hejsan :)



Vet ni ? :O
just nu sitter jag här med Stoffer robin :)
Han sitter och spanar på de jag skriver skulle jag tro :P
"Han har inget liv " (A)
Bilden åvan är den första bilden på mig och honom, de visste ni inte va? ;)  Haha tänkte väl de :P
Jag vill verkligen åka till "torpet" idag som stoffer kallar de :P
Men han vill nog inte..
Ska slå han tills han säger -:  Ja kära Ella vi kan åka dit idag , din önskan är min lag (A)
haha drömma kan man ju :P 
Han är en envis åsna...
Men tjatar man så ger han med sig ! beror på vad de e ;)
Stoffer sov hos mig från igår tills idag.
Vi kollade på tre filmer tror jag :P
minns inte haha .
men tarzan gick inte att kolla på :O
Lätt bästa filmen, Men den funkade inte.. så Vila i Frid kära tarzan film <3
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva..
 så slutar skriva ;) 




                            *Lars Henrik kommentera mina bilder mer!*
                                          (Tack på förhand ) 
                            






                      Ha en bra dag <3

Kommentarer
Postat av: Sw

Jag kommer ihåg den bilden, tror t.o.m det var jag som tog den (A);)

2010-01-22 @ 17:52:31
URL: http://sw91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0