28 Januari


( Bild från stugan, As fin bild på mig, Stoffer, Denise Och Sw )






Tjolahoppsan :D




Har vart lite dålig på att skriva har jag märkt hehe , hinner aldrig med datan jue :P
Sov hos Stoffer från igår till idag och vi gjorde inte så mycke la oss o sov typ direkt när vi kom hem haha :)
Och nu sitter jag här :P
Håller på o planerar Denises födelsedag!
Vi ska fira henne på lördag , de kommer bli en massa skojj !
Ser fram emot de och hoppas planerna blir som planerat !
Stoffer sitter och spelar gitarr haha och han säger att han försöker få min uppmärksamhet
med att jag inte bryr mig :P
Haha Han e så duktig hah^.^
nu gick han in i duschen och jag sitter inne på facebook och tråkar :P
och lilla benji spelar supermario haha han äger på de ^^ 

Men nu ska jag dra :)

De de gött ;D




gammal bid på mig och anna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0