6 Januari


Jag

Dagens låt:  anton och affe-Finast


HejHej.


Idag har de vart en seg dag..
Och igår också.
har inte mått så bra.
idag vaknade jag typ vid 12 så för en timme sen vaknade jag :P
Har funderat och grubblat på en sak hur länge som helst.
Och pga de så orkar jag inte träffa vänner ..
Känns jobbigt Men vet inte vad jag ska ta mig till är så förvirrad.
men de kommer väl gå över så småning om .
Jag saknar stoffer mest av allt :/
mitt ex asso.. tror jag skrev om de förut.
Jag Tycker om honom jätte mycket men vet inte vad jag vill.
jag gjorde slut för att jag inte visste vad jag kände.
Men nu när vi har varit ifrån varandra i ca 3 veckor så har jag tänkt o tänkt..
men kommer inte fram till någonting. för är rädd att jag sårar honom igen sen. 
har sagt att han inte ska vänta och de gör han inte. 
men jag vet att jag skulle bli förkrossad om han hittade en ny.. 
Visst de finns värre problem i världen men de här tar över mina dagar,tankar och nätter..
han är verkligen en ängel , vi blev tillsammans när jag mådde ganska dåligt över min farsa. 
Och jag såg direkt vilken underbar person han va .
jag fastnade för hans ögon direkt och hans söta leende.
han ser mig som jag är och inte som någon annan.
han accepterar mig för den knäppgök jag är..
Han är speciell på alla sätt :/ 
De är med honom jag vill dela mitt liv med men vågar inte chansa..
Visst han sa förut att livet är som poker man måste chansa nån gång.
Jag tycker om honom jätte mycket de gör jag men tänk om de blir så igen, 
att mina känslor svalnar om vi skulle bli tillsammans.
Jag skulle inte klara av att såra honom igen . 
jag brukar inte tänka sådär men tänk om lixom :( 
Visst de kan va skönt o vara singel men jag vill verkligen inte vara de..
Saknar våra stunder.. Men saknar hela honom mest !!
Har inte pratat ut med någon än för isolerar mig från alla..
Så skriver de här först..
känns lite bättre att få ut de men de gör ingen skillnad igentligen..
Han är i småland nu och han kommer hem den 10nde..
vill åka dit och säga allt jag tänker och känner.
men de kommer väl bara göra de jobbigt för honom..
Tänk om han har glömt mig nästan helt ?
Då kan inte jag komma och snacka om att jag tycker om honom så jävla mycke..
Han kanske inte vill längre..
Han kanske vill vara fri ?
Ska jag chansa och försöka bygga upp mina känslor från gilla till älska, för atthan är den perfekta eller ska jag bara låta allt va och låta den rätta gå vidare...
Jag vill chansa.. Men jag vågar inte..
undra om man kan dö av att man är förvirrad :/ 
isåfall borde jag ju redan gjort de men aa..
nu ska jag sluta skriva och fortsätta rita en bild som snart e klar.
Kram på er ;P

Kommentarer
Postat av: hiha

prata med han och säj allt han förstår nog efter du sakt allt. sen om han vill eller inte så är de upp till han. men då har du fått allt sakt iaf, hoppas de går bra... lycka till<3

2010-01-08 @ 11:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0