9 Januari

Jag ..

Jag..
Ganska ny bild .:P




Hejsan !


lyssna på den låten, fick tårar i ögonen av den direkt ! <3
http://www.youtube.com/watch?v=1r0RHKTq8wU



igår kollade jag på instängd 2 på heron city med Denise,Leon och Hinke.
"Och Hinke spanade in en tjejs röv på filmen" :P  
Den va väl rätt bra men Leon gjorde den till en komedi Haha!
Så vi skrattade en hel del ^^
De va massa skojj <3
under hela den dagen tänkte jag inte på någonting dåligt eller nått, mådde as bra!
Men sen när man kommer hem och tar de lungt då flyter allting fram.
de e inte kul.
Försöker tänka framåt och se de ljusa i allting .
De går bra ibland ?
Jag är så förvirrad hela tiden .
Jag stör mig på mig själv och mina beslut.
Men tänker låta tiden rinna tills jag är säker på min sak.
De är de enda jag kommit fram till.
För tänker inte välja en väg om de visar sig vara fel sen.
Så Väntar och ser.
de kanske tar en dag till ett halv år de vet jag inte men de kommer vara värt de.
Idag sov jag inge bra alls.
Denise tog allt täcke så vaknade av att jag frös som fan .
Vaknade en gång vid typ 2 sen vid 5 och sen 7 och 8 sen gick jag upp vid halv 10.
inte kul Hehe .
Jag är ledsen och bekymrad över saker jag gjort som andra blir sårade över, Men slutar med de nu.
Sårar ingen med flit, de är de värsta jag vet .
ibland händer de fast man inte vill. är ledsen för de men kan inte göra mycke åt de förutom att säga förlåt.
De känns som att hela mitt liv försvinner..
Hela mitt liv passerar snabbt förbi mig utan att jag hinner med .
Jag letar efter svar men komer ingen vart.

men men orkar inte skriva om sånt nu ;P 
Tänkte försöka meditera idag föresten hehe ^^
Har bara läst lite av de på internet och i en tidning :P
Och om man mediterar i 20 minuter så är de som en hel natts sömn så de behöver jag nog :P
Ska testa sen iallafall :) 

Men ha de så bra alla människor<3
Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0