25 Mars



    Hejsan Hejsan!




har varit väldigt dålig på att skriva kan man säga.
har haft fullt upp med mitt,Sitter knappt vid datan heller.
Allting har varit lite upp o ner men de e på bättringsvägen hoppas jag !
de har inte hänt så mycket på den senaste tiden .
O kommer inte få mina pengar den här månaden heller pga min dåliga närvaro.
synd om mig bähää  :' (
Va i stugan för någon helg sedan med Sw,Coffe och vanessa <3 
gud va vi babblade och disskuterade hah! kul vare. 
Jag o vanessa hade rätt om allt ;) 
okej kanske inte men de va roligt att diskutera mot coffe och sw som inte höll med.
Haah puss på dom<3 
och coffe Bor inte hos mig längre.. 
De va bäst så. 
Vi har våra anledningar sörrö. 
Men men ska faktist börja sköta skolan nu ! 
Måste de fast jag inte känner före nu . 
åh min gulliga moster kom hit igår med saker från söta mormor.
Och jag fick en blomma av moster och en kort :) hon e bäst ! 
Men men Ha de bra Människooooor ! <3



 Lyssna på den, bra låt !
http://www.youtube.com/watch?v=VMuTnx-of0g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0