Älskling



Vanessa,
Du är en underbar person
Och du liknar nästan en viol
när vi träffades i fjol
så hade du på dig en ful kjol
hha nej jag skojja :P


Du är den underbaraste personen i mitt liv just nu.
Du har stöttat mig som mest.
Du har märkt,sett o kännt på dig när något varit fel.
Saknar dig otroligt.
under tiden som klockan går,
och dagarna flyger förbi
så lär jag känna dig mer och mer .
Du har en sån fin insida!
Du har gått igenom rätt mycket.
men de är dags för dig att vända blad gumman.
Vänd till en ny sida o skapa bättre minnen o stunder.
livet är ju till för att man ska glömma, visst :)
kommer du ihåg sommaren 2008 ? :)
De va tider de hahaa :P
så många roliga minnen vi har :)
Fast ett tag gled vi isär när Denise flyttade till dig.
Först va vi en trio men sen blev ni två o jag blev en. 

Minnen !


Men tror inte att de kommer bli vi tre igen.
Efter de ni gått igenom så blir ni nog inte vänner .
Och orkar inte se er bråka igen heller.
Men man kan ju inte bestämma sitt öde :)
du är så stark gumman..
De e en otrolig gåva.




Är riktigt stolt över dig gumman !
Du har kommit ända hit så ge fan inte upp nu.
Vi klarar de här :)
Du, jag, Sw o Stoffer. 
bara vi stöttar varandra !
Är glad att du och sw är tillsammans. 
Vist du kanske får dina ryck på honom ibland. 
men han klagar inte för han vet varför de blir så. 
Åhh han är perfekt för dig :) 
De får inte ta slut för då blir jag ledsen i ögat :( 


ÄlskarDig <3

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Fett fint skrivet gumman, du har stöttat mig mycket du med, och du är lika stark som kommit precis lika långt som mig, är glad för att vi lärt känna varann mer under den korta sidan, och är glad för att du öppnar dej mer o mer, jag kommer fortsätta att hålla kontakten med dig, för det vore ju synd att slänga bort det vi byggt med varann..



Våra minnen från 2008 var helt gaaalna! Och om vi blir sams eller inte vet man inte, gammalt skroll är bara skit, och att bråka hit o dit är ju bara LOL rent ut sagt xD och har blivit mognare sen dess så skiter nästan i vilket, huvudsaken e ju att vi inte e på den nivån Elllaaah :)



Jag älskar min boyfriend haha, det kommer förhoppningsvis AALDRIG ta slut mellan oss, vi e för bääst ihop liksom ;D inget kommer emellan oss liksom :D



hehe älskar dig också Ella, kämpa på hjärtat o kom ihåg vad jag skrev till dig.. Puss o Kram <3 / Vanessa

2010-03-28 @ 20:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0