1 MAJ! :D

Hejsan !
Fan va roligt de var på valborg!
Firade den hemma hos denise på landet.
Trodde de skulle bli segt men vi va ute o flummade som vanligt hehe :)
Vi tog en massa massa bilder , här får ni se några <3



Jag och denise på gladaste humör! :)


Jaag

Yeii

Denise

Haha jag är högre än huset ;D

sen gick vi till stranden och hade jätte trevligt! :)
Gick inte en minut utan att vi skrattade !


Så fina vi är hehe ;)



Sen promenerade vi hem till Denise igen och Pia grillade inne typ hehe.
Sen kollade vi på Avatar!  den filmen var grym , färgerna och hela filmen va syverääään!
Senare på kvällen ville jag sminka mig väldigt konstigt :P
Här e bild :P
AHHAAH
Blev lite fel men men :)


Nu ska jag fxa lite bilder o så och sen ska jag till maxi med Denise och handla åt morsan!

Ha de bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0