God eftermiddag! :)

Hejsan!
Jag har haft en as bra dag hittils ju!
Jag och Denise promenerade till ica orren och vi gick en genväg genom skogen,
Och den är jätte jobbig att gå uppför så vi var typ döda när vi va längst uppe!
De lät som att denise skulle dö haha!
Sen handlade jag bröd,smör,mjölk och choklad.
Sen gick vi till en lekplats och satt där i solen en stund och pratade om allt och ingenting,
Sen skulle vi möta Anton vid busshållsplatsen :)
Sen promenerade vi mot mig och jag lämnade påsen,
och sen drog vi ut på äventyr !  mohaha (A)
Vi promenerade till min gamla skola och satt där o snackade lite,
sen promenerade vi runt lite och sen spelade vi basket !!
Vi körde 21tan, Och ni kan ju gissa vem som vann?! ;)
Ja ni hade rätt, Jag.. som alltid hahaha nej men jag är ju king på 21tan ^^
antion ska träna fett mkt så ska vi se om han vinner över mig på sommarn!
håll tummarna för mig (A)
Efter vi kört basket lite så följde jag Denise och anton till bussen för dom skulle åka hemåt.
Sen drog jag hem och maten va serverad på bordet så de va nbara att hugga in! ^^
Och nu sitter jag här och skriver :)
Och nu smsade coffe!
som jag har väntat på ett tag haha!
För vi ska promenera till ica maxi.
Älskar att promenera och idag är det ju så skönt väder!
Så hoppas på att vädret håller sig.
vill inte ha nå mer kalla väder usch! ^^
snart är sommaren här wihoo!!

men nu ska jag fixa till mig lite !

Ha det så bra alla underbara tomtar :)



Lite bilder från när jag och denise va ute och fotade ! :)
Se o njut :P







Kommentarer
Postat av: Denise

Fan vilken bra dag de va ! Båda dagarna när vi fotade och när vi satt uppe vid ica orren :) Saknar dig älskling <3333

2010-05-12 @ 14:21:16
URL: http://bubbiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0