Godkväll! :)


(bild från måndagskvällen, Hade massa tråk så blev lite roliga bilder hiihii)



Hej alla glada nattugglor! :)

Idag har jag haft en jätte trevlig dag!
när jag vaknade så åt jag frukost o sen duschade jag och sedan fixade mig.
Skulle egentligen följa med min bror till Af men ingen av oss vaknade av väckarklockarna hihii
Så han drog dit själv tror jag, hehe om han inte bara ljög :P
Sen när morsan kom hem vid ca 3 så åkte jag och min bror till ica maxi !
De va skönt o göra nånting med honom själv för vi hittar aldrig på någonting tillsammans längre.
Och kom på en sak, de känns som att jag är på maxi dagligen!?
Haah är nog där för ofta tror jag :P
Sen efter vi handlat massa mat o allt möjligt så åkte vi hemåt !
Och jag gjorde min favorit mat idag hihi ^^
men äter alltid för mycket när det är min favorit mat x)
Ni kanske vill veta vad de va också ? Hmm nej ni får gissa!
Hah skojja bara de var vegetariska köttbullar,pasta,gräddsås och sallad! :)
Haha ni trodde säkert att de var kebab eller något hihi 
Mums på min favorit mat!
Nog om mat hehe
Efter maten så smsade coffe och han undrade om jag skulle komma ut.
Han ville promenera till måsnarn så jag ba, a visst !
för jag älskar att promenera! :)
Så jag frågade min bror om han skulle med men han orkade inte.
Så drog jag och mötte coffe och han var med Sw (johan)  då :)
Och båda hade sina söta hundar med sig.
Vi satt på en bänk o små pratade lite och så smsade sw sin tjej vanessa och frågade om hon skulle med,
och de skulle hon efter typ en kvarts tjat :)
så vi väntade utanför henne en liten stund sen kom hon.
Och jag smsade emma och frågade om hon skulle ta med sin syrra och shanti (deras hund typ) så dom kunde hänga med till måsnarn och ha de trevligt ^^ 
Och såklart frågade jag min bror igen och då sa han ja! :) 
Och när dom kom så började vi röra oss hehe. 
Men vanessa drog efter ca 10 minuter, hon skulle till Joss.
De va tråkigt att hon gick :(  
men men när vi väl var framme så badade min bror och linnea! 
De va jätte kallt i vattnet. 
Jag planerade att hoppa i med kläder men då skulle jag frysa ihjäl på vägen hem,
så ändrade mig efter jag känt på vattnet hehe.
Sen satt vi på bryggan ett tag och då kom jag på id'en att tända grillen. 
Så då gjorde vi det, och jag sprang och hämtade ved med emma typ 3 gånger hehe. 
De va jätte mysigt o sitta vid brasan när de var lite kyligt ute! :)  
Jag slog på brasan med en pinne och då flög de massa glöd i luften och de var jätte fint !
Såg ut som eldflugor ! :)
så satt och roade mig själv i typ en kvart genom att slå på brasan haha.
Och vi hade jätte trevligt!
Jag sprang runt med bebis (coffes hund) och emma sprang efter med shanti hehe.
så söta hundar.
Och efter en låååång stund så började vi röra oss hemåt och då blåste de jätte mycket!
Tyckte så synd om linnea och brorsan för dom hade ju badat!
måste varit väldigt kallt för som hehe.
Men jag gav min bror min jacka som han hade ungefär halva vägen sen fick linnea låna den.
När vi väl kom hem så var jag jätte trött i benen.
Jag bytte kläder nästan direkt till mys pys kläder :)
Sen blev det te och macka! :) Mys! 
och nu sitter jag här framför datorn hehe :)


Men nu vet ni att jag lever!
Ha de så bra hej då ;D




Lyssna på den nedan ! :)
Älskar den låten massor, den är så bra! 

http://www.youtube.com/watch?v=Pe-Eosmk6oE&playnext_from=TL&videos=tzfxrA8tH68

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0