Godmorgon! :)

Idag vaknade jag typ kvart över 5 för skulle sjukskriva mig..
Sen drog mamma till jobbet och jag satte mig vid datan och har suttit här sen dess!
och nu är klockan 10.50 haha.
Bloggen har blivit jätte seg ju!
Tar 100 år innan jag kan lägga in en bild.
Och Denise kom hit för typ en timme sen eller nått och vi har kollat igenom hennes bilddagbok,
vi hittade massor av gamla bilder på oss och nåra andra :)
Vi satt o skrattade åt oss själva haha.
Idag blire ingen skola för mig..
och tror inte denise går heller :P
hon sitter och pratar med Pia o nu och tror pia e lite sur på henne ;/
men de blir bra ! :)
Och moa, Denises "syrra" ligger på sjukan! :'(
Hon kanske har en blodpropp..
Fett orolig, hon måste bli bra ! <33
Denise suckar o suckar i telefonen.. haha
Pia e lite tjurig över att hon skolkar.
Men men.. :P
Jag ska snart gå till ica orren eller till maxi och handla bröd o shit .
Sen blire väl hem o städa o fixa lite grann :)

Tingeling skriver sen ! :)

Kommentarer
Postat av: Denise

Moa är tillbaka från sjukan nu och hon har inte blodpropp !!! :D Och de löste sig med Pia också :) KramKram <333

2010-05-12 @ 14:25:25
URL: http://bubbiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0