Hallå där Fredagsmys!


(Gammal bild från haralds födelsedag, ser ut som en bartender haha)



Hallojsan !

Vet inte riktigt vad jag ska skriva för har inte gjort någonting speciellt idag.
Men igår så grillades det!
De var jätte mysigt, och jag tog mitt första dopp! :)
Jag drog dit med linnea,emma och min bror.
Christoffer var redan där med jycken och väntade på oss.
Han fixade igång grillen medans jag,linnea och brorshan skulle bada lite!
Vattnet var verkligen jätte kallt, trodde jag skulle frysa ihjäl hehe.
Emma satt bara på bryggan och min bror hoppade i, skulle jag aldrig våga!
Jag och linnea sprang typ i, men hon doppade sig helt först.
Sen skyndade vi oss till grillen när vi hade plaskat klart och satt i värmen.
Och Zebb (hunden)  började bita på mina tår haha.
han var jätte gullig så kunde inte bli sur på honom.
Men men han är bara en valp :) och såå söt är han!!
Sen efter ca en timme kom Roman, vi väntade på honom innan vi började grilla.
Jag och linnea sprang upp och ner i skogen flera gånger och hämtade ved heh.
och backen upp i skogen var jätte brant så hon ramlade ner en gång, och jag gled ner haha!
men vi klarade oss utan några skador som tur var haha!
Vi grillade korv och käkade de med korvbröd.
De är de lättaste man kan göra hehe.
Hunden fick också käka korv men han fick råa.
Sen efter maten så var alla mätta o glada och hunden fick en energi kick och sprang runt.
Roman smsade jani och frågade om dom var påväg för dom skulle tydligen också komma.
alltså Jani,sabine,Harald,angelica och simon.
jani svarade att dom skulle vara framme vid 6 .
När klockan slog ca 9 var dom framme.
Och roman påpekade: Är klockan 6 nu eller?! Haha knasbollar
min bror och linnea hoppade i vattnet igen strax innan jani och gänget kom.
Jag frös när jag såg dom komma springades mot grillen.
men när vi väl suttit där ett bra tag så skulle vi börja tagga hemåt.
så då gjorde vi de haha.
Sen hände det inte så mkt mer, 
Traskade hemåt med brorshan,emma och linnea för vi sa hej då till resten.
Dom andra stannade vid en lekpark och ville tydligen hänga där :P
Sen sa jag hej då till linnea och emma och gick hem! :)

De var jätte trevligt igår, De måste göras om!  ;*


Bild från där vi var igår.
hade inte med mig min kamera så de är en bild från förra sommaren! :)


Fredagsmys!
Det är fredag idag och ingenting händer.. Suck
men det är väl skönt att bara ta de lungt.
Har värsta träningsvärken, har aldrig varit såhär jobbigt.
Jag haltar när jag går nerför trappor haha de är sjukt!
de måste gå över snart iallafall innan skolan så jag orkar gå dit hehe.
Och jag ska kanske träffa Christoffer idag om han nu orkar gå ut :)
men han måste endå gå ut kom jag på maha!
Han måste gå ut med hunden ;D
så kan försöka tvinga honom komma hit med jycken.
Och jag tappade mammas finaste glastillbringare i golvet igår!! haha
hon blev lite ledsen , men jag va bara sur för att jag missade lite av filmen
jag kollade på. jag var ju tvungen att sopa glas haha!
Ska köpa en ny till henne :)
Funderar på att ligga i glo på massor av filmer ikväll och bara chilla ;*
Älskar film maha! speciellt skräck!
Fast man alltid vet vad som ska hända, men endå.
Och så älskar jag komedi. finns ju inget bättre än skräck och komedi :)
jo föresten drama mohaha.
haha men men jag älskar film ialf :)
Får se om de blir fredagsmys idag då!


Dagens låt: Edward Maya & Vika Jigulina - Stereo Love
Dagens bästa: Äppel munkar! :D
Dagens sämsta: Inga pengar



Ha en bra dag!

Puss ;*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0