Hellu dude's !


(två veckor gammal bild ;P )



Hejsan på er!

Är helt slut i kroppen!
har promenerat ganska så mycket nu den senaste tiden.
men ångrar inte det haha.
Och när solen gassade som mest så skulle jag sola,
Solade ryggen i två timmar typ och gissa om jag blev bränd!
De gör så ont!
Men de går över snart hoppas jag.
Igår vare chill dag, Jag och min fru (alex)  gick till stranden med coffes hund.
Där satt vi och bara pratade och typ åt chips och lekte med hunden.
Efter de drog vi hem till en kompis och bara tog det lungt :)
Skönaste dagen haha.
Nej men vet inte vad som har hänt...
Är på skit bra humör idag!

Åhh jag träffade min kusin sandra idag på centralen, de var länge sen sist.
Hon har förändrats jätte mycket!

Idag har jag bara varit med min älskade smurf Denise.
Och vad har vi gjort hmm..
Typ åkt massa buss haha.
och varit och handlat på ica maxi ! Glass (Y)
Sen träffade vi mackan och nicklas,
dom höll på att cykla runt på en basket plan haha!
Senare efter det så följde jag med henne på bussen sen till tåget,
Är ju en gentle kvinna.. hehe
Och Sen mötte jag coffe och vi satt o pratade lite och så dök sw upp från ingenstans.
de va ganska roligt o snacka med dom (:
Vi åt KAKOR och hade jätte roligt! :D 
Efter de trevliga så drog jag hem och gjorde en Wok! Mums!
Den vart väldigt lyckad Haha.

Men men.. ;D
Här e lite av min favorit musik ni kan lyssna på : 
 


Sean Paul - So Fine

Lil Jon - I Don't GIve A Fuck

KRS One - Sound Of Da Police

Edward Maya & Vika Jigulina - Stereo Love

Eminem - Beautiful

Tpain - Suicide

Fort Minor - Where'd You Go

Children Of Bodom - In Your Face

Nickelback - If Today Was Your Last Day

Kelly Clarkson Because Of You

Avril Lavigne Runaway

Non-Phixion - Black Helicopters



Bara bra musik, jag vet ;D




Men nu ska jag gitta!
Tjingeling gott folk! :)
Ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0